Vagyis a Volkswagen reklámja lett a most végződő esztendő legjobb kereskedelmi célú klipje. A februári Super Bowlon (a profi amerikaifutball-bajnokság szuperdöntője) vetített félperces - mint ismeretes, az extra-nézettségű SB-re külön, célzottan terveznek és forgatnak nagy költségvetésű reklámokat a világcégek - a tekintélyes európai autógyártó termékét volt hivatott népszerűsíteni, elsősorban az Egyesült Államok piacán. (Noha az NFL-t mindinkább a világ civilizált egészén nézik, százmilliók, talán milliárdok.)
Volkswagen - Az Erő
Az év legjobb reklámfilmje már februárban megszületett, az Erőt alkalmazni igyekvő kiskölyök története lenyűgöző siket aratott: 44 millió alkalommal nézték meg a Youtube-on és állítólag 100 millió dollárt hozott be - ennél sikeresebb reklám biztos nem volt 2011-ben, de jobb sem nagyon - így vezeti fel a netre feltöltött videót az Index cikke abban az összeállításban, amelyben néhány másik esélyessel versenyezteti meg saját olvasóközönsége előtt is a legjobbnak vélt idei reklámokat a portál. A megadott linken lehet tehát megtekinteni ezeket az apró kommerciális gyöngyszemeket, s voksunkkal a kisfiút és a nagyurat, avagy tetszés szerint más szereplők apró sztorijait támogatni a versenyben.
Volkswagen - Az Erő
Az év legjobb reklámfilmje már februárban megszületett, az Erőt alkalmazni igyekvő kiskölyök története lenyűgöző siket aratott: 44 millió alkalommal nézték meg a Youtube-on és állítólag 100 millió dollárt hozott be - ennél sikeresebb reklám biztos nem volt 2011-ben, de jobb sem nagyon - így vezeti fel a netre feltöltött videót az Index cikke abban az összeállításban, amelyben néhány másik esélyessel versenyezteti meg saját olvasóközönsége előtt is a legjobbnak vélt idei reklámokat a portál. A megadott linken lehet tehát megtekinteni ezeket az apró kommerciális gyöngyszemeket, s voksunkkal a kisfiút és a nagyurat, avagy tetszés szerint más szereplők apró sztorijait támogatni a versenyben.